| Růžový look |

Dneska jsem si pohrávala s tímto růžovým lookem, protože růžová je prostě nejlepší. 😂
I když takhle "denně" nalíčená nechodím, tak se mi to moc líbí a jsem nadšená z nových produktů. Zároveň jsem si také hrála s videem a docela dost mě to bavilo.
Takže jako první krok jsem použila fixační sprej od Freedom, který je teda primárně určen jako závěrečný krok, ale dneska jsem ho použila jako lehký podklad.
Místo make-upu v létě nejraději používám bb cream. Dnes jsem použila tento pro mastnou pleť od Garnier a musím říct že je celkem fajn.
Korektor jsem asi definitivně dopoužívala, je to Rimmel Match Perfection a je parádní na pupínky.
Obličej jsem zafixovala sypkým transparentním pudrem od Avonu z řady Mark a musím říct, že zmatní perfektně, dá se použít i na baking, takže s tím jsem spokojená.
Na konturování jsem použila produkt taktéž od Avonu, paletku kterou používám hlavně v létě. Ale nakonec ani ta tvářenka nevypadá na obličeji špatně, naopak, docela dost se mi líbí. Rozjasňující část je ale propadák, jsou to víceméně jen třpytky a ještě k tomu navíc zlaté, takže pro můj odstín pleti nic moc.
Na obočí jsem použila kit od Rimmelu Brow This Way, ta tmavší gelová část je skvělá a dokonce i ten kartáček, co je v balení je použitelný! Akorát mě mrzí, že po pár dnech (dvakrát použité) se začíná stírat nápis na obalu.
Líčení očí jsem začala s bílou bází pod oční stíny od NYX. Tu mám pár dní, ale zatím naprostá spokojenost. Na bílém podkladu barvy lépe vyniknou, dobře se přichytí, méně práší. Ohledně výdrže zatím úplně nevím, přijde mi to tak nastejno, jako když si na víčka dám korektor a zapudruji.
Na oční víčka mixuji narůžovělé a fialové odstíny z obou paletek, ale hlavní roli v tomto líčení hraje paletka za pár korun od Freedom. Ta je na denní používání naprosto skvělá, obsahuje všechny potřebné stíny a stojí 77 Kč. Určitě na ni mrkněte. 
Místo očních linek použiju metalickou tekutou rtěnku od Milani v odstínu 07 Automattic Touch. A myslím si, že to vypadá perfektně, líp než kdybych dala klasickou černou, která by to celkové líčení očí "zastínila."
Na spodní vodní linku jsem použila tužku od Essence v tělové barvě v odstínu 03 light me up.
Na řasy jsem nejdřív nanesla výživu od Jenny Lane, kterou v poslední době hodně ráda používám, i když se nelíčím, tak si ji na řasy nanesu, stála pár korun na normězlín, tak můžete mrknout a třeba taky zkusit. 😊
A potom střídám dvě řasenky od Maybelline. Jejich nejlepší Lash sensational luscious a Great Lashku.
Líčení zakončím úplně nejhezčí rtěnkou co mám, od Golden Rose a to jest Liquid Matte Lipstick v odstínu 03. Je to úžasná barva a líbí se i chlapům - a to je co říct. 😂

Co vy a růžovoučké líčení? Je to pro vás až přílis infantilní, nebo jste takový blázínek do růžové jako já? 😂

Komentáře

  1. tak ten je krásny a ružový! :).
    podobné líčenie sme použili s kamarátkou vizážistkou pri fotení jednej z mojich odevných kolekcií! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to video je super, hrozně se mi líbí tvoje technika :) Já růžovou taky můžu, někdy je na ní prostě nálada :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)