Kosmetika : moje letní nutnosti


Dnešním článkem bych vám chtěla ukázat takovou moji pětici letních kosmetických nutností, všechny je dobře známe, ale řekla jsem si, že se s vámi o ně podělím. ;)

Produkty na opalování. Ty jsem teď teda všechny vídala ve výprodejích, takže se dají pořídit za celkem dobrou cenu a pak nemusíte alespoň den před odjezdem (v den odjezdu, nebo až na dovolené :D) shánět opalovací krém. Říkám to z vlastní zkušenosti. Letos jsem sáhla po drogérkové řadě Sun Dance, a jsem zvědavá, jak to bude chránit tu moji problematickou kůži.

Lak. Ten je vlastně takovou celoroční záležitostí, ale naprosto upřímně, když v zimě zapomenete někde něco na těch nohách poupravit, tolik to nevadí. Ale v létě se nosí všechny ty krásný sandálky a botičky, že to prostě nutností je. Už ani neřeším, jestli to jsou krásné letní barvičky, ale hlavně si lakuju nehty lakem, o kterém vím, že má dobrou výdrž. Protože všeho toho koupání, cáchání a pobíhání bez bot, no prostě je potřeba něco odolnější, kdo by se s tím pořád spravoval, že? :D No a proto mám vždycky svoji "svatou čtveřici," letos jsem si ji zatím vybrala takhle, ale musím ještě vyměnit ten od Essence, ten jsem tam dala, protože ho mám nově a chtěla jsem se pochlubit tou krásnou barvičkou, ale výdrž zase nic moc.
Termální voda. Taková letní klasika. V těchto pařácích se to doopravdy hodí. Ono pak už stačí nechat si nějakou takovouhle "šplíchací dózičku" a dát do ní vodu a ochlazovat se. ;)
 Březová voda. Tu se snažím používat přes celý rok, ale přes prázdniny si na ni více vzpomenu, takže tak. Krásně voní, zrovna mi schnou vlasy, tak si ji jdu aplikovat. ;)
 Deodorant. Bez použití této věcičky by se lidi do Mhádéčka tlačit vůbec neměli. :D Tenhle je z dmka a je fajn, ráda zkouším pokaždé jiné, žádnou stálici jsem zatím nenašla.
A bez čeho se přes tyto vedra neobejdete vy? :)
Užívejte!
Gabulka

Komentáře

  1. super článek, chystám podobný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo krémy a spreje na opalování to je vždy základ :) a ty z DM mám moc ráda, hlavně proto, že dobře dopadly v testu opalováků :)). A termální voda je super věc a vlastně já ji používám skoro celý rok ve fitku, tam se mi hodí vždycky :). A laky to je u mě taky samozřejmost, jen já musím mít výhradně ty rychleschnoucí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek. Sun dance opalovací kosmetika je prý podle testů jedna z nejkvalitnější v porovnání kvality a ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jo aha, to sem ani nevěděla, díky :D tak sem vybrala dobře :D

      Vymazat
  4. Bez termální vody bych tyto pařáky nepřežila :-D
    Jinak používáme podobné produkty :-)

    OdpovědětVymazat
  5. O termální vodě slyším poprvé v životě teda. :D Běžím pro ní, třeba mi trošku osvěží tyhle šílený nelidský letní přehřátý dny. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach milujem takéto články! Taktiež ako slečna B. po prvý krát počujem o termálnej vode a aj o brezovej. Laky sú krásne! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)