cosmetics new in

Včerejší new in z dmka. Šla jsem na nějaké ty nákupy, opožděně k mým narozeninám, protože minulý týden jsem to nestihla. Koupila jsem si potřebné věci na léto + pár nepotřebných, ale pro radost ;)
Balea tentokrát v mém košíku vede. Mám tam nějaký deodorant, který mě zaujal už jen vzhledem, ale taky celkem fajnově letně voní. Pak pár věcí na holení, zkouším tuto řadu poprvé, tak uvidíme. ;) Syoss tepelná ochrana, tu jsem lapla, kvůli té kulmě, abych doma něco měla. Syoss vlasovou kosmetiku jsem zvyklá používat a stálo to stovku, tak jsem si řekla, že to zkusím. Taky jsem se odhodlala zase zkusit něco od Miss Sporty. No, není to taková tragédie, ale zázrak taky ne. I když, za tu cenu, co očekávat, že. Na léto se to bude hodit, je to spíš než make-up takový BB-cream. Fialovou řasenku vždycky hojně využívám, slýchávám, že mi to dělá pěkný oči, takže tuhle tam měli ve výprodeji, tak jsem si ji vzala taky, ještě jsem ji teda nezkoušela, ale podle kartáčku si myslím, že to bude v pohodě, taková klasika. A pak je tady ta krásná paletka od Maybelline. Tu jsem dostala k narozeninám a moc za ni děkuji, jsou to doopravdy úžasné barvy! Těším se, až si udělám nějaké kouřovky. ;)

Pak tam jsou ještě takový fajnový náušničky a ještě jsem k tomu neukázala zlatý řetěz, který jsem objednávala s nimi. Odtud. To Vám ukážu třeba někdy v akci. Mám pocit, že v příštím článku by už měl být viděn. ;)
A tady je ještě ukázka toho hlavního dárečku, o kterém jsem se nenápadně zmiňovala už minule. :D Zatím jsem ho zkoušela jen tak počátečně, ale byly to fakt úžasný vlny, jakmile to otestuji se vším všudy, tak se chystám o tom něco pořádného sepsat. Ale uvidím, jak tenhle týden budu stíhat, zabere to celkem hodně času, ale výsledek mě moc potěšil, ještě mě zajímá, jak moc to bude vlasy ničit. Jelikož moje vlasy nikdy nezažily žehličky, pouze fén. Ale už víte, že moje vlasy jsou strašně jemné, kdykoli jsem si dala přes noc pěnové natáčky, nebo cokoli dalšího a ráno to sundala, nějaký náznak vlnek vydržel tak půl hodiny a pak to spadlo. Stejně tak nějaká ta mamčina kulma, vůbec nic mi nedrželo, tak jsem se odhodlala koupit tenhle zázrak a ještě jsem to měla se slevou 58% což byla sice úplná náhoda, ale o to víc mě to potěšilo. ;) Samozřejmě to na každodenní používání rozhodně nevidím, jen pokud budu mít čas, náladu a nebo do divadla. Těším se, až se s tím pořádně naučím a všechno vyzkouším, jen můžu prozradit, že jsem si včera udělala pár vlnek a dneska ráno tam ještě byly, fakt pěkně, takové ty přirozené lokny, to je pro mě zatím obrovský úspěch, tak uvidíme! ;)

P.s. Nevím, proč ta hrozná kvalita fotek, blogger zas něco vyvádí... :/
P.s.s. Vidíte ten úžasný polštářek se sovičkou? Taky dárek k narozeninám, je úžasný, sice jsem se ho v noci poprvé lekla, ale jinak se mi do pokoje moc hodí! :D Děkuji.

P.s.s.s. Páni, dneska jsem ale celkem rozepsala co? Mám asi kecací náladu, no nic, já jdu uklízet, pak něco uklohnit a potom se musím učit dějepis. Vy si užívejte tenhle krásný sluneční den, mě to teda bude taky lákat, ale musím to kousnout, pořád si opakuji, poslední týden (učení :D). Tak mi držte palce, jdu bojovat! ;)

Užívejte!
Gabulka

Komentáře

  1. Paletka vypadá úžasně, také o ní přemýšlím :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ó, nude paletka vyzerá fantasticky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Tá kulma vyzerá úžasne, už sa teším na článok. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji vlasy od Baley a tesim se na recenzi s novym vlasovym pomocnikem!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)