Janáček a Luhačovice


Pár fotek z úterního divadla. Potkala jsem se s J. Hosprovou, je opravdu krásná a hraje dokonale! 23. ročník festivalu Janáček a Luhačovice. Už jsem byla i vloni, ale letos se mi to líbilo víc, asi hlavně kvůli Jitce ;)
Měla jsem na sobě oblíbené šaty z Tchiba a náhrdelník, který miluju kvůli barvě a myslím, že se k těmto šatům skvěle hodil. Uvažovala jsem, jestli sem mám fotky vůbec zveřejňovat, protože se mi nejdřív moc nelíbilo světlo, ale teď mi to přijde fajn, jde z toho pěkná, letní, večerní atmosféra. Ale myslím, že fotky před tím nádherným zrcadlem se docela povedly. Co myslíte? :)
Užívejte!

Komentáře

  1. Moc ti to slušelo! Jé to jsi měla Jitku ode mne pozdravovat :-)
    Měla jsem jet za ní do Karlových Varů bohužel jsem nebyla v ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují! :)
      Víš, když jsem ji viděla, vzpomněla jsem si na Tebe! <3

      Vymazat
  2. Musel to být skvělý zážitek, velmi ti to slušelo

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to být super akce a ty šaty ti hrozně sluší! :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)